Zapraszam serdecznie na moją nową stronę https://studiokagdansk.blogspot.com/ , tam znajdziecie nieco więcej o mnie i będziecie w 100% na bieżąco :)

piątek, 28 grudnia 2018

Święta, święta... i po świętach... ;)

Jak zwykle za szybko minął ten czas, a w tym roku wręcz śmignął gdzieś między rodzinnymi spotkaniami, a pakowaniem kartonów, przewożeniem i rozpakowywaniem całego dobytku w wynajętym lokum. Krótko mówiąc, przeprowadzamy się! 

Dotąd przekonana byłam o tym, że posprzątanie mojego przydasiowego kącika graniczyłoby z cudem, teraz stwierdzam, że posprzątanie jest niczym wobec przeprowadzenia tego całego majdanu! Och, jakże za nim tęsknię!
Jedno szczęście już jesteśmy bardzo blisko końca tego etapu i za chwilę całą rodzinką złapiemy nieco oddechu :) Nie mogę się doczekać, tak wiele projektów zrodziło się już w mojej głowie i tylko czeka na realizację!

Tymczasem życzę Wam wesołego 'po świętach' ;), dużo radości i oczywiście zdrowia, spełnienia marzeń i wielu, wielu, a nawet bardzo wielu twórczych chwil każdego dnia!
 Z małym usprawiedliwieniem podsyłam Wam jeszcze moje świąteczne wytwory, które doczekały się publikacji na moim studioKa, zapraszam serdecznie do klikania, znajdziecie tam nieco więcej odsłon moich bożonarodzeniowych prac :)

https://studiokagdansk.blogspot.com/2018/12/bozonarodzeniowo.html






Koniecznie wpadnijcie też do KTM, jeszcze zdążycie stworzyć pracę pełną blasku ;)

W moim wydaniu była to pozłacana bombka z aniołem 




Ściskam :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny na moim małym kreatywnym poletku,
za każde miłe słówko, które dosłownie uskrzydla i dodaje energii!