Zapraszam serdecznie na moją nową stronę https://studiokagdansk.blogspot.com/ , tam znajdziecie nieco więcej o mnie i będziecie w 100% na bieżąco :)

piątek, 26 stycznia 2018

my heart will go on

Niby do walentynek pozostało jeszcze trochę czasu, a i tak zaraziły mnie sercowe klimaty. 
Tym bardziej monotematycznie, bo art journal już nie potrafię sobie odmówić, 
może i znowu bez słodkości, raczej mrocznie, a  nawet rodem z science fiction

serce...

jakby po wielu remontach :)









Wprost muszę się pochwalić, że serduszko z masy solnej zostało wykonane przez moje Dziecko!
Na pomoc przyszły mi też tekturki, moje ulubione zawieszki metalowe,
elementy ze starych zabawek, które czekały na drugie życie,
stare śrubki i inne gadżety, które pozyskałam po remoncie naszego domku na działce.
Nigdy nie wiadomo, co i kiedy się przyda (śmiało mogę przyznać się do zbieractwa).


Mój mechaniczno - kardiologiczny art journal :)
przesyłam do:


Art - piaskownica na wyzwanie w klimacie steampunk,

http://art-piaskownica.blogspot.com/2018/01/style-steampunk.html


Zielonych Kotów w odpowiedzi na sercowe wyzwanie,

http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2018/01/wyzwanie-z-sercem.html

oraz

Szuflady na wyzwanie Retro Steampunk

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2018/01/wyzwanie-styczniowe.html


Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

12 komentarzy:

  1. Kocham oglądać Art journale ... Twoje wpisy są wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca, ten motyw z "wnętrzem" wychodzącym z rozpiętego zamka to jeden z moich ulubionych, serducho z drutami kapitalne :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda obłędnie! Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku! Jakie to urocze, piękne i sentymentalne zarazem. jak dla mnie strzał w dziesiątke :) Dziękuje za udział w wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca tym bardziej, że dziecko miało w niej jakiś udział! Niesamowity art journal! Witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ pomysłowa kompozycja - świetnie się prezentuje. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca. Jestem zachwycona tym "spracowanym" sercem:) To zupełnie jak moje:))))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna praca! fajny pomysł i świetne wykonanie;) Gratuluje wyróżnienia;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny na moim małym kreatywnym poletku,
za każde miłe słówko, które dosłownie uskrzydla i dodaje energii!