Zapraszam serdecznie na moją nową stronę https://studiokagdansk.blogspot.com/ , tam znajdziecie nieco więcej o mnie i będziecie w 100% na bieżąco :)

sobota, 25 marca 2017

Łąką malowany

Tym razem zapraszam na moją łączkę, pełną pogody ducha i pozytywnych emocji :)


Klimat malowany smakiem i zapachem lata, wilgotnej i pachnącej trawy, babim latem, delikatnym podmuchem porannego wiatru i witającymi dzień promieniami słońca!
Rozmarzona, jak zwykle pisząca z przyklejonym uśmiechem do twarzy, zapraszam :)

a moją łączkę zgłaszam do wyzwania:
https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2017/03/wyzwanie-wiosenna-aka.html

3 komentarze:

  1. Super strony, absolutnie prześwietna łąka! Czym to malowane? Bo efekt jest obłędny! I dziękujemy za udział w łąkowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Efekt osiągnęłam farbami akrylowymi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo delikatnie wyszło, piękne odcienie, myślałam, że to gelatosy :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny na moim małym kreatywnym poletku,
za każde miłe słówko, które dosłownie uskrzydla i dodaje energii!