Zapraszam serdecznie na moją nową stronę https://studiokagdansk.blogspot.com/ , tam znajdziecie nieco więcej o mnie i będziecie w 100% na bieżąco :)

poniedziałek, 27 marca 2017

Easter with cotton egg

Rzecz będzie o świętach, jak zwykle w rodzinnym gronie, choć z tęsknotą za Tymi, którzy nie usiądą z nami przy Wielkanocnym stole... świętach melancholijnych, pogodnych, z nutą nadziei na lepszy czas, spokojnych... prostych, bez zbędnych wymuszeń, prawdziwych...

Bez rozdumachnych i nader ozdobnych dekoracji, nasz wielkanocny stół, będzie jak te święta... prosty, naturalny, będzie jak być powinno -  naszym miejscem spotkania z bliskimi, miejscem dzielenia się jajkiem i życzenia sobie nawzajem tego, co w życiu najwazniejsze.

Czego będzicie życzyć Swoim najbliższym? Zajrzyjcie w głąb serducha i wyciągnijcie z niego te najważniejsze punkty, tu i dla mnie jest czas na mały rachunek sumienia, i dla mnie moment na podsumowanie... Życzę zdrowia, chwili oddechu, radości - i małych, i dużych. Życzę chwili dla Innych i dla Siebie, czasu na bycie RAZEM.

Przy okazji naszych przygotowań, prezentuję mój pierwszy tegoroczny stroik wielkanocny, nieszablonowy i hand made koszyczek w kształcie jajka, naturalny niczym gniazdko, a wraz z nim ręcznie zdobione pisanki -  jajka styropianowe - tym razem bez decoupage, a w wersji mix - wykonane przy użyciu pasty strukturalnej i farb - takie moje symbole rodzących się wraz z tym wymownym czasem wiary, nadziei i miłości :)





Trzymając się 'pisankowego', witającego budzącą się przyrodę nastroju
zgłaszam mój stroik do wyzwań:

https://przydasiepasjonaty.blogspot.com/2017/03/wyzwanie-18-pisanka.html
http://studioszok.blogspot.se/2017/03/wyzwanie-48-witaj-wiosno.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny na moim małym kreatywnym poletku,
za każde miłe słówko, które dosłownie uskrzydla i dodaje energii!