Zapraszam serdecznie na moją nową stronę https://studiokagdansk.blogspot.com/ , tam znajdziecie nieco więcej o mnie i będziecie w 100% na bieżąco :)

wtorek, 10 kwietnia 2018

Bawiąc się w zielone

Na pomorzu wiosna rozsiadła się na dobre, a więc już z nową energią i sporym doładowaniem D3,
pragnę Was zaprosić do wspólnej zabawy w zielone :)

Oto mój najświeższy Art Journal 
wykonany jako inspiracja do wyzwania Klubu Twórczych Mam 'Eksplozja zieleni'



AJ wykonałam w moim 'białym kruku', pracę zaczęłam od przygotowania stron, zabezpieczenia ich gesso, potem wykonania zielonej kompozycji. Do tła wykorzystałam kawałeczki folii, gazy i mikrokulki, cienie wykonałam farbami akrylowymi i mgiełkami, mieszając różne odcienie zielonego bezpośrednio na pracy. Na koniec pochlapałam pracę, dodając jej ekspresji i dokleiłam wcześniej pomalowane kółeczka, wycięte z mojego ulubionego papieru akwarelowego oraz naklejkę z napisem.






Zapraszam serdecznie do zabawy z KTM!
https://klub-tworczych-mam.blogspot.de/2018/04/wyzwanie-kolorystyczne-eksplozja-zieleni.html



Mój AJ posyłam też na zielone wyzwanie DIY:

https://diytozts.blogspot.com/2018/04/30-wyzwanie-zielono-mi.html



Pozdrawiam cieplutko :)

6 komentarzy:

  1. Nieustannie podziwiam AJ ☺☺☺
    Nieco mnie kusi ta firma "ekspresji"...Ale potem jakoś zapał opada 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forma...oczywiście. Słownik zakpił ze mnie.

      Usuń
    2. dziękuję! koniecznie spróbuj, dla mnie takie chlapanie farbami w dobre dni dodaje skrzydeł, w te gorsze - niczym terapia- wycisza i pozwala na trochę uciec od tego, co gnębi;)

      Usuń
  2. Zieleń wprost wychodzi z Twojego AJ! Świetna interpretacja tematu!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny na moim małym kreatywnym poletku,
za każde miłe słówko, które dosłownie uskrzydla i dodaje energii!