Zapraszam serdecznie na moją nową stronę https://studiokagdansk.blogspot.com/ , tam znajdziecie nieco więcej o mnie i będziecie w 100% na bieżąco :)

piątek, 19 października 2018

Ogrzej się!

Ostatni miesiąc w biegu, ani się obejrzałam i wskoczyliśmy w październik, 
a już przybliżamy się do listopada... 

Szok! 

Czas pędzi jak szalony! 

Mimo, że cieszymy się jeszcze słoneczną pogodą, nieubłagalnie wkraczamy w długie jesienne wieczory, które trzeba sobie jakoś umilić ;) 
i z tej właśnie okazji - w ramach zachęty do kolejnego wyzwania KTM - przygotowałam proste w formie i wykonaniu świeczniki w niebieskich klimatach. 
(Chyba rok szkolny i zadania domowe odcisnęły małe piętno na moich tworach :D)


Koniecznie wskakujcie do Klubu Twórczych Mam i prezentujcie Wasze umilacze :)

Czekamy na Wasze zgłoszenia :) Pamiętajcie, że aby wziąć udział w wyzwaniu, nie musicie prowadzić bloga, wystarczy prezentacja na Fb :)
Zapraszamy!











5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny na moim małym kreatywnym poletku,
za każde miłe słówko, które dosłownie uskrzydla i dodaje energii!