Zapraszam serdecznie na moją nową stronę https://studiokagdansk.blogspot.com/ , tam znajdziecie nieco więcej o mnie i będziecie w 100% na bieżąco :)

poniedziałek, 10 września 2018

jesienne klimaty - pudełko na biżuterię

Czu już wiecie, że na KTM mamy nowe wyzwanie? 
Tym razem sięgamy po kolory wczesnej jesieni z dominacją fioletu i słonecznej żółci,
przeplecionej zielenią traw i różem cieszących nas jeszcze kwiatów ;)
Chciałabym Was zaprosić do wspólnej zabawy!


Mała prezentacja ode mnie, to pudełeczko na biżuterię po ekspresowym mediowaniu :D
Taki mały galimatias z pozytywnym hasłem :D






Mam nadzieję, że dacie się namówić ;)

A co tam, przy okazji pochwalę się pierwszym wyróżnieniem dla mojego bloga StudioKa


Szuflado! Bardzo dziękuję!

Życzę Wam miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Gratulacje! :)
    A skrzynka na biżuterię cała bardzo pozytywna, nie tylko ze względu na przesłanie ;) kolorki też bardzo pozytywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :D przyznam, że do fioletów nie pałam większym uczuciem ;) chyba stąd to przesłanie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!! Skrzynka piękna, bardzo klimatyczna! I przesłanie super, zwłaszcza jak nadejdą krótsze dni i deszcze :)). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! Grunt to umieć szukać pozytywnych stron ;) będę patrzeć na nią i wciągać kalosze :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny na moim małym kreatywnym poletku,
za każde miłe słówko, które dosłownie uskrzydla i dodaje energii!