Zapraszam serdecznie na moją nową stronę https://studiokagdansk.blogspot.com/ , tam znajdziecie nieco więcej o mnie i będziecie w 100% na bieżąco :)

poniedziałek, 18 czerwca 2018

Podziękowanie dla nauczyciela - bombonierka

Lada chwila koniec roku szkolnego i początek wakacji, 
pamiętacie, jak kiedyś czekało się na ten dzień? 
Nie ukrywam, że nieco mniej radochy przynosi mi teraz planowanie czasu wolnego Dzieciaków ;)
Tak, punkt widzenia zależy od punktu siedzenia,
(choć bardzo cieszę się, że Dzieci złapią dzięki temu trochę luzu, zabawy, radości ;)).

Zakończenie roku to również czas podziękowania Nauczycielom i Wychowawcom,
właśnie z tej okazji powstało u mnie kilka pogodnych prac,
w tym kolorowa, w ciepłych barwach bombonierka.


Bombonierka wykonana z pudełeczka z łuby - wypełniona cukierkami, 
z transferem z podziękowaniem na wewnętrznej stronie wieczka
stanowi dobrą alternatywę dla innych - komercyjnych upominków dla nauczyciela
(może jeszcze przez długi czas przywoływać 'słodkie' wspomnienia :))!






Moją pozytywną bombonierkę wysyłam na Nie-kartkowe wyzwanie :)


https://niekartkowo.blogspot.com/2018/06/wyzwanie-62018-koniec-roku-szkolnegoend.html


Pozdrawiem sedecznie!

4 komentarze:

  1. Piękna bombonierka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu nie-kartkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu niekartkowym. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne mediowanie :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu wyzwania nie-kartkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za każde miłe słówko :D O dziwo takie kolorowe i pogodne mediowanie daje mi niesamowicie dużo radochy :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny na moim małym kreatywnym poletku,
za każde miłe słówko, które dosłownie uskrzydla i dodaje energii!