Zapraszam serdecznie na moją nową stronę https://studiokagdansk.blogspot.com/ , tam znajdziecie nieco więcej o mnie i będziecie w 100% na bieżąco :)

piątek, 16 marca 2018

Klub Twórczych Mam - przywitanie

Na koniec długiego i dość szalonego dnia : )

Chciałabym bardzo podziękować Zespołowi Klubu Twórczych Mam 
za przyjęcie mnie do swojego grona! Dziękuję za Waszą otwartość i cierpliwość :)
 Już od dziś mam możliwość współtworzenia bloga KTM, 
co na pewno będzie dla mnie sporym wyzwaniem, ale i jeszcze większą przyjemnością.
Potowarzyszycie mi w tej przygodzie?
Mój banerek zawsze przeniesie Was do  KTM. 
Śmiało przeskakujcie, sięgajcie po inspiracje i bawcie się razem z nami!


http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/

 
 Pozdrawiam cieplutko!

4 komentarze:

  1. To na pewno będzie bardzo owocna współpraca :))

    OdpowiedzUsuń
  2. W takiej atmosferze i z tak kreatywnym Zespołem wprost nie może być inna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że dołączyłaś :) dobrze będzie Cię mieć w zespole :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny na moim małym kreatywnym poletku,
za każde miłe słówko, które dosłownie uskrzydla i dodaje energii!