Zapraszam serdecznie na moją nową stronę https://studiokagdansk.blogspot.com/ , tam znajdziecie nieco więcej o mnie i będziecie w 100% na bieżąco :)

poniedziałek, 15 stycznia 2018

pudełeczko biżuteryjne dla nastolatki

Reaktywacja online z mini pudełeczkiem dla wyjątkowej młodej Kobietki :)



Czasami trudno jest trafić w gust obdarowywanego, tym bardziej jeśli nie mamy najbliższego kontaktu. 
Tym razem jednak udało się ;) całe szczęście!



Całość utrzymałam w kolorystyce przecieranego złota i wykorzystałam dotąd oszczędzane elementy metalowe.Projekcik przyjemny, niezbyt czasochłonny i - choć się trochę o to obawiałam - efektowny ;)



Tak, nigdy się nie poddawaj!

Pozdrowionka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny na moim małym kreatywnym poletku,
za każde miłe słówko, które dosłownie uskrzydla i dodaje energii!