Zapraszam serdecznie na moją nową stronę https://studiokagdansk.blogspot.com/ , tam znajdziecie nieco więcej o mnie i będziecie w 100% na bieżąco :)

poniedziałek, 4 marca 2019

Powrót z wielkanocnym recyklingiem - wkładka vintage

Po pierwsze nieco usprawiedliwię się, ostatnie miesiące mam wrażenie, że upersonifikowały się, połknęły mnie, przeżarły, wypluły... ;) taki czas, gdzie nic nie szło po mojej myśli, wszystko było w dyktando zaawansowanych poszukiwań nowego lokum dla mnie i mojej ferajny. 

Teraz, kiedy widzimy już jakieś światełko w tunelu, wracam do działania, zakasuję rękawy i na początek robię szybką instrukcję na dekorowaną techniką decoupage wkładkę na pisanki / jajka - jak kto woli ;)
 Znajdziecie ją w Klubie Twórczych Mam

Sedecznie zapraszam!


buziaki :*

Lola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny na moim małym kreatywnym poletku,
za każde miłe słówko, które dosłownie uskrzydla i dodaje energii!