Zapraszam serdecznie na moją nową stronę https://studiokagdansk.blogspot.com/ , tam znajdziecie nieco więcej o mnie i będziecie w 100% na bieżąco :)

wtorek, 10 kwietnia 2018

Wiosenna zabawa z Klubem Twórczych Mam

Właśnie dlatego Klub Twórczych Mam jest wyjątkowy!
 Gdzie indziej spotkacie się z inspiracyjnymi wyzwaniami rodzinnymi?!

Otóż to!
Aktualnie w KTM 'łąpiemy chwilę' i bawimy się wspólnie w wyzwaniu wiosennym dla każdego :)

Klikając w banerek, poznasz szczegóły :)

https://klub-tworczych-mam.blogspot.de/2018/03/wiosenne-wyzwanie-cz1.html

A teraz do dzieła!

Zaczynamy od wiosennego wianka...


I naszych oraz naszych Dzieci poczynań związanych z przygotowaniem do Wielkanocy:






A zaraz po świętach,  w słoneczny weekend zakasujemy rękawy i rozpoczynamy sezon działkowy!

Po zimowej przerwie podziwiamy każdy zakątek, tropimy wiosnę :)

 
 Przygotowujemy nasz warzywniak, przekopujemy grządki, sadzimy pierwsze nasionka, podsypujemy nasze drzewa i krzewy kompostem, robimy wszystko to, czego nie zdążyliśmy zrobić w ubiegłym sezonie i to, co trzeba wykonać wczesną wiosną :)


I choć nasza kondycja po zimie nie jest idealna i następnego dnia na pewno dowiemy się o istnieniu nadwyrężonych mięśni, to mamy z tego niesamowitą radość :)
Przede wszystkim jesteśmy razem i dążymy wszyscy w jednym kierunku!
(w tym wypadku min. do pierwszego w sezonie grilla dla naszych rodzinnych mięsożerców;))



Pozdrawiam wiosennie!

Lola








4 komentarze:

  1. Cudowne, kolorowe i pełne radości wielkanocne dekoracje!
    A Wasz skrawek ziemi...za kilka tygodni gdy pomału wszystko zacznie wybijać siez ziemi zamieni się w prawdziwy raj :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ;) jedno szczęście całe KTM mnie zmobilizowało ;) a ogródkiem -choć małym -cieszymy się wszyscy, to taki nasz mini raj ;) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąteczne wiosenne dekoracje piękne zrobiliście. Bardzo podoba mi się wianek, urzekłą mnie jego prostota :) mój skrawek ziemi mnie woła, ale wciąż brakuje czasu ... oby do najbliższego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, dziękuję :) mam nadzieję, że odpoczniesz w weekend :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny na moim małym kreatywnym poletku,
za każde miłe słówko, które dosłownie uskrzydla i dodaje energii!