Zapraszam serdecznie na moją nową stronę https://studiokagdansk.blogspot.com/ , tam znajdziecie nieco więcej o mnie i będziecie w 100% na bieżąco :)

wtorek, 2 maja 2017

Komunijny box





Dziś przedstawiam moją kreację dla Komunijnego Aniołka  :)  Jest trochę zwiewnie, trochę przytulnie, trochę kwieciście... Mam nadzieję, że małej Komunikantce się spodoba.



Pomimo lekkiego niedogadania z moją wiekową maszyną do szycia, każda kartka została przeszyta, podstawą jest tiul, jakiego tu zdecydowanie nie brakuje :) i oczywiście piękne wycinanki tekturowe wraz z papierowymi kwiatkami i odlewami gipsowymi. Wewnątrz zaplanowałam 3 karty z tekstem, przy czym tą spersonalizowaną z szufladką na wkładki z Władysławem II Jagiełłą pozostawiam do widoku małej K i Jej Rodzinki :)

Wszystko to zbiera się na skromną całość dość oszczędną w formie.

 






 Box zgłaszam do wyzwania:
https://przydasiepasjonaty.blogspot.com/2017/04/wyzwanie-19-komunia.html

Pozdrawiam!
Lola










1 komentarz:

  1. Dziękujemy za wspólna zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty
    Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde odwiedziny na moim małym kreatywnym poletku,
za każde miłe słówko, które dosłownie uskrzydla i dodaje energii!